نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

درخشش لوکا مودریچ با چیدمان دقیق آنچلوتی

  • کد خبر: ۱۸۷۷۲۹
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
درخشش لوکا مودریچ با چیدمان دقیق آنچلوتی
کارلو آنچلوتی به خوبی می‌داند که برای انگیزه و درخشش مودریچ باید چه سیاستی را در زمین به کار گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، لوکا مودریچ دیروز پس از سه بازی متوالی نیمکت‌نشینی بالاخره به ترکیب اصلی رئال برگشت و ۷۹ دقیقه در میدان بود تا اینکه کارلو آنچلوتی براهیم دیاز را به جای او روانه زمین کرد.

مودریچ آخرین بار برابر اتلتیکو فیکس شده بود، ولی با تعویض بین دو نیمه زنگ خطر برای او به صدا در آمد. ستاره کروات سپس در برابر لاس پالماس، خیرونا و ناپولی بازی را از روی نیمکت تماشا کرد و در دو بازی اول حتی به میدان هم نرفت.

شایعات جدایی او در زمستان خیلی زود منتشر شدند، اما کارلتو در نشست خبری دو روز پیش خود تاکید کرد که مودریچ هرگز در زمستان نخواهد رفت و تا پایان فصل او را با خود خواهند داشت.

مربی ایتالیایی که مودریچ را عصبانی و باانگیزه می‌خواست، دیروز از ابتدا به وی برابر اوساسونا میدان داد و جواب خوبی هم گرفت. مودریچ ستاره زمین بود و فوق العاده بازی کرد.

در واقع کارلتو همان کاری را با مودریچ انجام داد که زمانی فابیو کاپلو با خودش انجام داده بود. در فصل ۹۲-۱۹۹۱، ظهور دیمیتریو آلبرتینی ۲۰ ساله در میلان باعث نیمکت‌نشینی کارلو آنچلوتی شد. او از ۳۰ بازی در هر فصل به ۱۲ بازی در آن فصل نزول پیدا کرد و در پایان همان فصل از فوتبال کنار رفت. کاپلو، آلبرتینی را به جای کارلتو به زمین می‌فرستاد و البته آنچلوتی نیز هر بار به زمین رفت، عالی کار کرد، چون انگیزه اش بیشتر شده بود. این بدون شک آخرین فصل حضور مودریچ در رئال است و ستاره کروات باید با این واقعیت کنار بیاید که ستاره‌های جوان‌تر رئال، در ادامه فصل بیشتر بازی خواهند کرد.

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->